Lenz Press
Ida Ekblad: Melted Snow
Daniel Baumann, Stian Grøgaard, Martha Kirszenbaum, Agnes Moraux
Libro: Cartonato
editore: Lenz Press
anno edizione: 2022
pagine: 500
Lawrence Abu Hamdan. Dirty evidence
Libro: Cartonato
editore: Lenz Press
anno edizione: 2022
pagine: 256
Lap See-Lam. Dreamers’ Quay, Dreamers’ Key
Stephanie Cristello, Mara Lee Gerdén, Svante Helmbaek Tirén, Yuvinka Medina, Theodor Ringborg
Libro: Libro in brossura
editore: Lenz Press
anno edizione: 2022
pagine: 192
Hrair Sarkissian: The Other Side of Silence
Libro: Libro in brossura
editore: Lenz Press
anno edizione: 2022
pagine: 280
Mathis Altmann: Amalgamate. Ediz. inglese e tedesca
Kathrin Bentley, Lynn Kost, Dena Yago
Libro: Libro in brossura
editore: Lenz Press
anno edizione: 2022
pagine: 168
Paloma Bosquê: Matéria. Ediz. inglese e portoghese
Libro: Libro in brossura
editore: Lenz Press
anno edizione: 2022
pagine: 200
Nairy Baghramian: Misfits. Ediz. italiana e inglese
Manuela Ammer, Nairy Baghramian, Bruna Roccasalva
Libro: Libro in brossura
editore: Lenz Press
anno edizione: 2022
pagine: 112
Gili Tal. Spaces for reflection. Ediz. inglese e tedesca
Raoul Klooker
Libro: Libro in brossura
editore: Lenz Press
anno edizione: 2022
pagine: 80
Shahryar Nashat. Keep begging
Libro: Libro rilegato
editore: Lenz Press
anno edizione: 2022
pagine: 260
Bodies function, fight, and fail. People bear witness to these processes every day, actively and passively, in the flesh and on-screen. But bodies are also unruly: they desire and shapeshift and betray. This oscillation between the realities of mortal progression and everything that transpires in those indeterminate zones serves as the basis for Swiss artist Shahryar Nashat's visceral, future-facing practice. What Nashat presents to us, the viewer, are depictions of humanness, of aliveness, filtered through ways of seeing that may have not yet arrived. There are hypotheticals at play, although the sensations generated in Nashat's sculptures and videos point toward primal expressions of desire and survival.

